Forum Forum Felidaette Strona Główna
»
2. Regulamin
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
I. Administracja
----------------
1. Forum Felidaette
2. Regulamin
3. Propozycje
4. Błędy
5. Sejm Moderatorów
6. Ogłoszenia
7. Użytkownicy Łamiący Regulamin
8. Konkursy
9. Pochwały
10. Księga Gości
11. Forum Grup
12. Senat
13. Skargi
17. Ratusz
20. Agora
II. Nauka
----------------
2. Referaty
XII. Muzyka
----------------
1. Muzyka
XIII. Informatyka
----------------
1. Inne strony internetowe
2. Problemy
3. Gry
6. Gry internetowe
XIV. Zainteresowania
----------------
20. Szachy
XVII. Prywatne
----------------
2. Felinologia
3. CSS Eltis
XIX. Lingwistyka
----------------
11. Ogólnie języki
XX. Dział Naci
----------------
1. Garfield
XXII. Inne
----------------
1. O Was
2. O szkole
3. Sprawy ogólnoświatowe
4. Różne
5. Wydarzenia
6. Zagadki
10. Rynek
Rozmowy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tygrys
Wysłany: Czw 14:43, 02 Lut 2006
Temat postu:
e, to ja zgłaszam swoją kandydature wiesz gdzie (
) i od razu się zgadzam na warunki
Moonlight
Wysłany: Czw 16:13, 15 Gru 2005
Temat postu:
ja sie zgadzam
/KonDzio182/
Wysłany: Śro 22:54, 14 Gru 2005
Temat postu:
Myśle, że dobrze by było gdyby każdy z moderatorów podpisał sie pod tym co tutaj wyżej Jacek napisał, że sie z tym zgadza
Alfa F1
Wysłany: Wto 21:33, 13 Gru 2005
Temat postu: Regulamin Moderatorów i Urzędów
§1. Moderatorem może zostać każdy użytkownik przestrzegający prawa forum, bądź protegowany.
>>nieaktualne<<
§2. Moderatorzy mają obowiązek kasować nieodpowiednie tematy, karcić sprawiedliwie użytkowników łamiących prawo forum, dbać o porządek, pouczać oraz pomagać administratorowi w swoich działach.
§3. Moderatorzy tracą swoje stanowisko, jeśli:
-dostaną więcej niż jedno ostrzeżenie
-nie wywiązują się ze swoich obowiązków.
§4. Niech każdy pomni na to, że lepiej nie zgłaszać swojej kandydatury, jeśli brak mu wolnego czasu!
Uwaga!
Zmiany w Regulaminie Moderatorów
10 II 2007
Zmiany w §1.
Nowi Moderatorzy mogą zostać ustanowieni przez administratora, senat lub przy zwycięstwie w wyborach (ankiecie) przy uzyskaniu min. 75% głosów min. 50% użytkowników.
a) Kandydat musi zgłosić chęć zostania Moderatorem Administratorowi lub członkowi Senatu. Chęć owa musi zostać zaakceeptowana. Kandydat musi mieć rangę min. "Stały bywalec" (90 wiadomości) i przez ostatnie dwa miesiące conajmniej 10 postów.
b) Kandydat musi się przedstawić na Forum Moderatorów.
c) Kandydat tworzy ankietę z pytaniem: "Kandydat na Moderatora. Czy jesteś za tym, aby [pseudonim Kandydata] został Moderatorem?" i możliwymi odpowiedziami: "Tak" i "Nie".
d) po wygranych wyborach Kandytat przyjmuje stanowisko Kwestora.
§5. Moderator musi pisać min. 2 wiadomości na miesiąc.
§6. Moderatorzy są Policją Forum.
§7. Grupa 5 Moderatorów może zgłosić projekt ustawy do Senatu dotyczącej:
-założenia nowego działu
-założenia nowej grupy
-przyznania danej grupie dostępu do określonego forum
-zmian w regulaminie
-wydalenia użytkownika
-ustanowienia nowej rangi
-odjęcia ostrzeżeń
-przyznania nagrody
§8. Moderatorzy mają prawo wybrać posłów do senatu (max. 2 osoby) w wyborach powszechnych (referendum) na forum "Ogłoszenia" lub w głosowaniu Mderatorów (wyboru dokonują Moderatorzy). Zasady jak przy wybieraniu Moderatorów. Posłowie piastują urząd przez kwartał od daty wybrania i mają prawa Senatorów (nie licząc wyjątków). Stanowią reprezentację Moderatorów (Sejmu).
§9. Moderatorzy nie stanowią więcej niż 40% użytkowników forum.
§10. Wiadomości, które zostaną przez Moderatora uznane za nieaktualne, niezgodne z tematem lub nieciekawe, ale nie są w treści swej nieodpowiednie, nie powinny być kasowane, lecz przenoszone na forum "Kosz" albo "Archiwum".
§11. Wiadomości z niecenzuralnymi słowami niekoniecznie muszą zostać skasowane. Wystarczy, jeśli Moderator ocenzuruje je, wstawiając za podane słowa (zdania, frazy) słowo
CENZURA
§12. Stanowisko "Sędzia". Sędziowie są powoływani przez Senat lub Administratorów spośród Moderatorów w celu rozstrzygania sporów. Sędziują również partiami np. szachowymi. Można do nich składać odwołania przedostatniej instancji (ostatnią jest Administrator).
§13. Moderator Działu (Propretorzy). Moderatorzy Działów opiekują się poszczególnymi działami. Zmuszeni są podporządkować się Moderatorom (zwykłym). Nie należą do grupy Moderatorzy i nie mają takiej rangi.
§14. Prokonsul zyskuje prawa Senatora.
§15. Hierarchia Moderatorów opiera się na rangach: im kto ma wyższą, tym większą sprawuje władzę. Sędziowie wszakże pozostają niezawiśli. W przypadku, gdy Moderator nie zechce wchodzić do systemu Rang Moderatorów, jest traktowany tak, jakby posiadał odpowiednią rangę.
28 XI 2007
- Ustanowienie nowych urzędów
§16.
Trybun ludowy
stanowią reprezentację użytkowników w Senacie. Użytkownicy wybierają go w dowolny sposób.
§17.
Pretor
jest Moderatorem Kategorii. Sprawuje zwierzchnictwo nad Moderatorami działów (zwanymi również Propretorami). Pretorzy są wybierani przez Senat, a zatwierdzani przez Administratora.
§18.
Edyl
urzędnik odpowiedzialny za walkę ze stagnacją na forum. Ma prawo zgłaszać samodzielne projekty imprez na forum. Mianowany przez Sejm (Moderatorów) lub Senat.
§19.
Cenzor
zgłasza i opiniuje kandydatów do Senatu. Wybierany spośród Senatorów. Ma prawo przyznawania oficjalnych pochwał.
§20.
Kwestor
do jego obowiązków należy zajmowanie się statystykami na forum, w szczególności zaś ustalaniem składu Sejmu, Senatu, Rady Ministrów oraz Administracji. Po sześciu mięsiącach zostaje przyjęty do grona Moderatorów, chyba że wpłynęły nań skargi. Ma prawo przyznawania oficjalnych pochwał.
§21.
Inkwizytor
Główny Moderator.
§22. W wypadku, gdy Moderator przez dłuższy czas jest nieaktywny, zawiesza się go bądź odbiera się mandat.
Moderator jest:
Nieaktywny
- gdy nie napisał żadnej wiadomości przez ostatnie trzy miesiące. Zostaje zawieszony w swych prawach i obowiązkach do momentu napisania min. 15 wiadomości w czasie nie dłużsyzm niż dwa tygodnie.
Latent
- gdy nie napisał żadnej wiadomości przez ostatnie siedem miesięcy. W celu zdjęcia zawieszenia, konieczne jest napisanie 10 wiadomości na tydzień przez kolejne 5 tygodni.
Emeryt
- gdy przez 12 ostatnich miesięcy nie zanotowano aktywności tegoż użytkownika. Mandat zostaje mu wtedy odebrany.
28 XI 2007
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© phpBB Group
Theme designed for
Trushkin.net
|
Themes Database
.
Regulamin